"DIET FRIENDLY" SLATKIŠI

 

DIJETA I SLATKIŠI?!?!?!

Sigurno se pitate „kakva je sad pa ovo glupost! Gde idu dijeta i slatkiši zajedno??!?


slika govori o diet friendly slatkisima koji ne goje


Iduuuu, kod mene, idu! Kakav je to život bez slatkiša?!?! Bez šećera, čokolade i neke bombonice, život prosto gubi smisao. Sad znam da će svi nutricionisti i ljudi koji se profesionalno bave zdravom ishranom da kažu „kakva su ovo budalaštine“?! Blokiraće me forever, i to je to!

Ali viiii, viii što želite da budete mršavice, ali isto tako volite da kršite pravila, viiiii.... znam da ste još uvek tu!

Jedemo, radimo i pijemo milion nezdravih stvari u životu! Čak i dišemo nezdravu stvar u našoj dragoj nam zemlji, pa šta da radimo – preživećemo! Tako ćemo isto preživeti po neki slatkiš a da nas to ne remeti mnogo i da nam ne smeta na duge staze.

Jer pazite, sve što vam pišem ovde nije dijeta tipa:

SMRŠAJTE 10 KG ZA 10 DANA i vratite ih za 5,

OVO JE NAČIN ŽIVLJENJA....

Ja ovako živim skoro dve decenije i planiram tako do kraja!

A sada „DIET FRIENDLY“ slatkiši, (tj. latkiši koje jedem i koji mi ne povećavaju cifru na vagi):

1.      „JAFFA cakes“ , možete slobodno da pojedete 3 komada u toku dana


        

2.   “Bonžita”, častite se jednom posle ručka



  „Wellness“ keks mož umesto „Jaffe“ ili ih mixujte




To su moji „must have“ slatkiši, ima ih dosta sličnih ali nemojte da preterujete.

Znači, 1 Bonžita i 3 keksića u toku dana, mislim da je skroz korektno!

U nekom od prethodnih blogova pominjala sam bademe/lešnike/orahe/indijski orah/ili kikiriki (pečeni) izmiksan sa suvim brusnicama! Šaka orašastih plodova + pola šake suvog voća! To zasigurno ubija  želju za drugim slatkišima.

zdrave grickalice

 Ja probala RADI sigurno!

p.s a ako ste always bysu mozete da probate proteinski shake koji prosto obozavam


Постави коментар

Новија Старијa77

Образац за контакт